Förlåt mig om jag missat något men jag har då aldrig sett denna versionen av variant som gasbil förut...dessutom till ett pris som till och med vi vanliga dödliga skulle kunna mäkta med

Någon som vet vart den kan vara byggd?
Jag lyckas inte läsa regnumret på de små suddiga bilderna. Är du helt säker? När jag kollar den sidan hittar jag fler konstiga "biogas"-bilar, till exempel V50 2.0F. Det är inte den vanliga sammanblandningen mellan biogas och etanol det handlar om?Göran wrote:Kollade på regnumret och visst är den registrerad för Naturgas dock framgick inte vilken som eventuellt byggt om den.
Inom Trollhättans stad hade man biogassaabar ett tag. Dock tror jag den allmänna uppfattningen om gasdriften på just de bilarna var ganska dålig. De var slöa och krånglade mycket.torkel wrote:I inlägget från Göran som jag citerar finns en länk till en biogasbil från Saab. Det är den som jag är skeptisk till.
Jag tror inte heller att det finns några SAAB med biogas jag la in länken för att visa att man bör ta saker och ting som finns på webben med en nypa salt.torkel wrote:I inlägget från Göran som jag citerar finns en länk till en biogasbil från Saab. Det är den som jag är skeptisk till.
Göran wrote:Jag tror inte heller att det finns några SAAB med biogas jag la in länken för att visa att man bör ta saker och ting som finns på webben med en nypa salt.torkel wrote:I inlägget från Göran som jag citerar finns en länk till en biogasbil från Saab. Det är den som jag är skeptisk till.