Jobbar på Volvo Pv Hisingen och tänkte ev. köpa en v70 Bifuel på Volvobil (tjänstebilar) ett ex för skapligt pris var en -05:a med 9000 mil på nacken och då är det ju inte långt till en svindyr 12 000 mila service, eller?

Lilla Edet ligger ca 5mil norr om Gbg ich där kostar gasen fn. 8,50:-/nm3.Oldfield wrote:Lilla edet ska vara Sveriges billigaste tankställe med ett pris på omrking 8:- kubikmetern. Forummedlemmar som bor i närheten har säkert mer exakta uppgifter. Hur pass nära detta ligger ditt område har jag ingen aning om då jag bor på andra sidan landet:) Vet bara att det är något "lyckligt" över Lilla Edet.
milkostnader beror på gaspriset och hur mycket du kör på bensin.kniklas wrote: Tacksam för ditt svar och dina prisuppgifter, verkar vara dyrt, pratade med en tjej på bilia i Kungälv där jag tankade idag oc hon tankade sin V70 Bifuel-06 och sa att hon körde på omräknad faktor 10 kr/milen kan man inte komma under den förbrukningen?
Undra hur den tjejen kör då.. Jag bor i Göteborg och har mätt resorna med min bil under 2500mil så detta är ett genomsnitt av dessa milen.. Tilläggas bör att jag var på semester ner till spanien för några veckor sedan och körde 520mil varav ca 250 av dessa var på bensin som kostar 14-16kr/l.. Så att mitt genomsnitts värde har stigit..kniklas wrote:Hej Jonas!
Hur f..n vet du vem jag är???...det stämmer det du skriver att jag byggt ny kåk i Ekelöv Hålta Kungälvs kommun!
Tacksam för ditt svar och dina prisuppgifter, verkar vara dyrt, pratade med en tjej på bilia i Kungälv där jag tankade idag oc hon tankade sin V70 Bifuel-06 och sa att hon körde på omräknad faktor 10 kr/milen kan man inte komma under den förbrukningen?