Tack för alla intressanta och spännande inlägg!
En god vän till mig har just byggt Stan Meyer's vätgasgenerator för att alstra vätgas. Med ca 133watt ström genererar den en himla massa gas. Detta sker än så länge _utan_ PWM, så inom kort är PWM-kretsen klar och då blir andra bullar.
Jag har kollat in projektet och ska själv bygga en sådan, då den är så enkel. Men för att skala upp projektet till privat bruk, är det någon som känner till något företag som säljer gaspumpar och gastankar? Det vore smutt att kunna få gaspumpen att pumpa in gasen i tanken, för att på så sätt kunna få en slags tank som jag kan tanka min gasbil med.
Mitt projekt är: HHO->alstrare->gaspump->gastank->X ,x=elgenerator driven på gas, tankmunstycke för bil, etc.
Kanske postar jag i fel forum eftersom de flesta här verkar gilla färdiga över-disk-lösningar, men om nu någon är inne på DIY, så svara gärna.
Tack för att du läste mitt inlägg. Ha en fin dag!
P.S. Huruvida Stan Meyer's lösning fungerar eller ej kommer jag inte diskutera här. Teoretiska diskussioner om Kopernikus hade rätt eller fel får diskuteras i ett annat forum, om ni förstår poängen. Jag såg min kompis replikat med egna ögon och i min värld fungerar det. Men det är först när du själv har byggt en uppfinning (oavsett vad det är) som du kan förkasta/ratificera