Jag kör också en Fiat. Vi blir fler och fler...

Fiat Punto 1.2 Natural Power.
Jag kan börja med att säga att det inte var lätt att få tag på en Bi-Fuel (automat) i Stockholm. Utbudet har varit en handfull bilar det senaste månaderna.Oldfield wrote:nu vill vi se lite bilder på den med:)
MartinF wrote:Hur gör man för att rösta?
moraola wrote:Det här med röstningen är inte aldeles självklart.
Man måste tydligen stå på "Forumindex" när man loggar in för att det skall fungera. Jag har provat flera gånger att gå in på tråden först och sedan logga in, men det fungerar inte. Är det en bugg i programmet? Det kanske är fler som har lurat sig på detta?
Härligt att höra att forumet får folk att välja gasbilarCRV wrote:Mycket, mycket nöjd förare av en V70 -07, Momentum, ganska maxad uttagen april 07. En förmånsbil, men jag kör inget i tjänsten och kommer nog köpa ut den efter tre år. Så den känns som "min".
Funderar tom på att byta ut andrabilen (BMW 3-serie) till en miljöbil, tex S60 Bi-fuel eller något. Men den går lite föööör fint för att sälja den...
Forumet här bidrog till att jag valde gas, med infon här "vågade" man slå till!
MVH/CRV
Skönt att någon har motsatt uppfattning. Jag kom tillbaka med några saker på deras "garanti" men de totalvägrade och sa att "-Det borde du kollat innan du köpte bilen!"Fred wrote:Jag kan skvallra om att hittills har Rejmes i Linköping varit fantastiska!!