Östersunds koordinater finns på www.fordonsgas.se jag antar att dessa är korrekta va? .. Jag har faktiskt tankat där uppe 3ggr nä jag var på semester förra året och alla 3 gångerna (inom 1 vecka) tankade jag gratis då de hade hade problem att få igång betalsystemet

För resten av er som läser denna tråden så har jag snackat med killen som har cngprices.com och han skall lägga till alla Sveriges tankställen på sin karta.. Vi får se hur det blir.. Han har ju ikoner med gaspriset i så det blir lättare att se.. Den lösningen kanske blir bättre än den sidan jag har..
Jag gör klart sidan i vilket fall.
Göran: Du kan få rättheter för ändringar om du vill hjälpa till och lägga till tankstationerna som finns i Sverige. behöver din mailadress bara.. Skicka ett pm till mig med det...
För att placera tankstationen rätt på kartan så brukar jag göra så att jag använder mig av X och Y kordinaterna (RT90) som finns på www.eniro.se för att hitta var exakt stationen ligger.. Brukar jämföra med fordonsgas sida också.. Oftast räcker det att jämföra bilden på fordonsgas sida med adressen man slår upp på google för att lista ut var stationen ligger med hjälp av sidovägar osv.. Sen placerar jag stationen och skriver in infon från fordonsgas hemsida (infon från deras sida på engelska för att vara internationell)

Är det fler folk som vill hjälpa till så säg till.. Gäller även bara prisändringar... Priser kan ni ju posta i den här tråden också om inte annat...

Är just nu i Stockholm men åker hem mot GBG imorgon så i helgen får jag mer tid över för att pilla med tankställerna.