Ordna till forumet

Tyck till om ForumGas. Meddelanden från oss bakom webbplatsen.
Post Reply
User avatar
AndersH
Posts: 609
Joined: 2005-09-23, 17:33
Location: Norrköping

Ordna till forumet

Post by AndersH »

Jag har lite förslag på ommöblering av forumet. :) Skrota subforumet som heter "Allmänt" och flytta trådarna som finns där under "Övergripande Diskussioner" till "Allmänt" i subforumet som heter "Gas - biogas, naturgas, hytan och vätgas" och sedan sortera upp alla trådarna som finns under "Teknik & Driftproblem" till de märkesspecifika delarna under "Gasfordon".

Lite rörigt med två Allmänt-avdelningar och alla trådar handlar ju om diverse driftsproblem och jag tycker i alla fall att det är bra att ha så mycket som möjligt uppsorterat efter respektive fabrikat.

Vad säger ni?
User avatar
Fred
Posts: 1062
Joined: 2008-01-21, 12:23
Location: Stockholm

Re: Ordna till forumet

Post by Fred »

Jag tycker att det låter jättebra, då jag är helt för ordning och reda på forum! Ett båtforum jag är aktiv på är rena vilda western med trådar helt osorterade i väldigt få kategorier. Det, kombinerat med en helt värdelös sökfunktion, gör att det är hopplöst att hitta information som redan finns på forumet vilket bara spär på oredan genom att folk hela tiden startar nya trådar om samma saker.

Jag är ganska drivande i att få till en förändring på båtforumet och jag tänker alltid på Forumgas när jag kommer med förslag och idéer eftersom jag tycker att detta forum är ett föredöme för andra forum! :D Keep up the good work!

Mvh
Fred
Image
Volvo V70 Bi-Fuel Manuell -02
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Re: Ordna till forumet

Post by Johan »

suck, måste du komma med sådana här förslag mitt i julstressen... :wink:

Tror det låter bra för min del, det vi har nu är en gnutta knepigt. Låter frågan vara öppen ett tag, så fixar jag det vid tillfälle (om du inte gör det själv).
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
AndersH
Posts: 609
Joined: 2005-09-23, 17:33
Location: Norrköping

Re: Ordna till forumet

Post by AndersH »

Jag kan pyssla med det lite då och då när andan faller på.

Stressa på i lugn och ro bara. :mrgreen:
David N
Posts: 50
Joined: 2010-07-17, 18:17
Location: Stockholm

Re: Ordna till forumet

Post by David N »

Tänkte lite försynt be om ett Subaruforum under Gasbilar. Nu blir det lätt en tråd som handlar om allt på en gång. Det är väl inte en jättestor subgrupp, men ändå - vi kanske blir fler med tiden.
Subaru Legacy -12
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Re: Ordna till forumet

Post by Johan »

fixat
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
Post Reply