Nu säljer jag min v70 bi-fuel . Har köpt en Touran (växande familj) och är helnöjd. Se min annons på blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_V ... ?ca=11&w=1
mvh
Pelle
v70 bifuel -03 till salu
Re: v70 bifuel -03 till salu
Puh...skönt att höra!
Din bi-Fuel är likadan som min, samma färg, ungefär samma miltal, troligen samma fälgar och dragkrok. Dock är min en -02:a.
Tycker du satt priset lite lågt!
Det är stor efterfrågan på begagnade biogasbilar nu!

Din bi-Fuel är likadan som min, samma färg, ungefär samma miltal, troligen samma fälgar och dragkrok. Dock är min en -02:a.
Tycker du satt priset lite lågt!

Här är en prisreferens, om det kan vara någon hjälp:Fred wrote:Din bi-Fuel är likadan som min, samma färg, ungefär samma miltal, troligen samma fälgar och dragkrok. Dock är min en -02:a.
Tycker du satt priset lite lågt!Det är stor efterfrågan på begagnade biogasbilar nu!
Jag köpte min -06:a Kinetic (plus teknikpaketet med bättre stereo, backsensor, bi-zenon och regnsensor) på Blocket i maj. Samma willowgröna färg och 16-tumsfälgar, men utan vinterdäck och dragkrok, samt med dåliga sommardäck. Vindrutan spräckt, men med försäkringsanmälan gjord, så det kostade 2000:- i självrisk. Mätarställning 15900 mil. Jag betalade 105000 kr.

/Jonas
V70 Bi-fuel 2006, manuell, Kinetic + teknikpaket
V70 Bi-fuel 2006, manuell, Kinetic + teknikpaket
Jo, jag la mig lågt för jag ville bli av med den snabbt, men hittills har det inte varit någon rusning direkt, men det kanske ändrar sig.
Du kommer helt säkert få den såld! Förhoppningsvis till någon nyfrälst som bytt bränsle!
Jag gissar att vi kan lita på att du kommer lobba hårt för forumet till alla spekulanter!

Jag gissar att vi kan lita på att du kommer lobba hårt för forumet till alla spekulanter!