Bilen snart här!

Ny på forumet? Skriv gärna en liten presentation av dig själv här.
Post Reply
Husbonden
Posts: 69
Joined: 2009-07-15, 17:24
Location: Eskilstuna

Bilen snart här!

Post by Husbonden »

Nu är det bara tre dagar kvar innan jag får hämta ut min nya Passat Ecofuel

Därför tänkte jag att jag kunde presentera mig. Jag har gjort några inlägg här på forumet så jag är ju inte hellt utifrån. Framför allt så har forumet varit till en overderlig hjälp när jag skulle beställa en ny bil. Jag har ju kunnat förhöra mig om vad som ligger bakom leverantörens glättiga skrifter. Och ta del av alla goda erfarenheter.

Jag bor i Eskilstuna och jobbar som säljare innom IT branchen, min kundbas ligger framför allt i norra sverige så det blir mycket mil. Det var faktiskt macken i Sundsvall som fick mig att fatta ett "Gasbeslut". Och Volvos förseningar som fick mig att överge ett i det närmaste 30 årigt obrutet volvokörande. För att nu välja en "Folka".

Jag kommer att köra ca 6000 mil/år vilket innebär att jag gärna besvarar frågor om hur billen fungerar på längre sträckor. På sommaren åker vi gärna ner till Kroatien och Medelhavet så bilen kommer också då att få bekänna färg. Mina första hundra mil kommer att vara avverkade innan veckan är slut.

På återhörande gott folk!
Passat TSI Ecofuel Variant DSG '13. Vit, svart skinn
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Re: Bilen snart här!

Post by Johan »

Varmt välkommen!
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
Fred
Posts: 1062
Joined: 2008-01-21, 12:23
Location: Stockholm

Re: Bilen snart här!

Post by Fred »

Kul! Trevligt också om du vill ge lite löpande rapporter på vad du upplever med bilen.