Gasdekal
Jag surfade runt efter lite roliga slogans (Bumperstickers) resultatet blev varierande:
"Not high maintenance, just high mileage"
"SUV´s SUCKS, my car SIPS"
"MPG Happiness" (*MPG = Miles Per Gallon)
"My CNG Can Beat Up Your Hummer"
"Jo, jag gillar isbjörnar"
"Min andra bil är en törstig en"
"Berätta inte för någon att gasbilar är snåla!"
Jag skulle kunna tänka mig att köra runt med #4: "Min Bil slår din Hummer!"
Några fler kul bumperstickers?
"Not high maintenance, just high mileage"
"SUV´s SUCKS, my car SIPS"
"MPG Happiness" (*MPG = Miles Per Gallon)
"My CNG Can Beat Up Your Hummer"
"Jo, jag gillar isbjörnar"
"Min andra bil är en törstig en"
"Berätta inte för någon att gasbilar är snåla!"
Jag skulle kunna tänka mig att köra runt med #4: "Min Bil slår din Hummer!"
Några fler kul bumperstickers?
-
Re: Gasdekal
Kan jag inte, man måste ju logga in (vara medlem)Fred wrote: Här kan ni kolla om ni vill se hur jag gjort! Vad tycks?
http://jagrullar.se/forum/album_page.php?pic_id=925
/Fred

mmm exaktMats wrote:Kan jag inte, man måste ju logga in (vara medlem)Fred wrote: Här kan ni kolla om ni vill se hur jag gjort! Vad tycks?
/Fred

Sorry...men jag har ingen annanstans att ladda upp bilden...Mats wrote:Kan jag inte, man måste ju logga in (vara medlem)Fred wrote: Här kan ni kolla om ni vill se hur jag gjort! Vad tycks?
/Fred

Det kanske går att ana på min avatar....
japp.. det framgår där.. Ser nice ut.. Tänkte sätta mitt klistermärke på min bakruta.. den e svarttonad.. så de bör se fint ut.. Bild kommer sen..Fred wrote:Sorry...men jag har ingen annanstans att ladda upp bilden...Mats wrote:Kan jag inte, man måste ju logga in (vara medlem)Fred wrote: Här kan ni kolla om ni vill se hur jag gjort! Vad tycks?
/Fred![]()
Det kanske går att ana på min avatar....
Du kan ju regga dig på min site om du vill ha ett eget fotoalbum.. www.mephisto.nu/gallery .. Där får du automatiskt ett eget album under "andras album/hosted albums" när du fixar ett konto...

Tack Taz! Så här ser dekalen ut:

Jag skar ur dekalen för att jag tyckte att den var lite för blaffig och iögonfallande med den vita bakgrunden.

Jag skar ur dekalen för att jag tyckte att den var lite för blaffig och iögonfallande med den vita bakgrunden.
Last edited by Fred on 2010-09-29, 13:55, edited 1 time in total.
Jo den va fin! Du skrev som kommentar till bilden att du inte fick bort allt det vita vid bokstäverna.. Men jag tror inte det syns på någon meters avstånd och särskilt inte om man inte vet om det... Att skära i texten när den sitter på bakluckan är INTE nån bra ide
... Så låt det va så tycker jag...
Bild kommer på min bil... Om det inte regnar imorgon så skall jag sätta på den efter biltvätten...

Bild kommer på min bil... Om det inte regnar imorgon så skall jag sätta på den efter biltvätten...

Vår bil med nya BioGasDekaler! - Fler kan fixas...
Hej,
Har just pyntat vår bil med nya BioGas dekaler - och är själva klart nöjda
Har prytt V70ns bakrutan samt bakdörrar med dekaler

Länk till fler bilder
Designat har vi gjort själva, och sedan har vi låtit en reklamfirma skära ut det hela i folie - som var mycket lätt att motera
Vid intresse kan vi be firman göra fler
Antal intresserade påverkar säkert priset - fick själv ett 'kompispris' så jag vet inte vad det hamnar på - men blir knappast särskilt dyrt - hamnar nog någon stans mellan 100-400kr - vilt gissat
Hör av om det verkar intressant

Har just pyntat vår bil med nya BioGas dekaler - och är själva klart nöjda
Har prytt V70ns bakrutan samt bakdörrar med dekaler

Länk till fler bilder
Designat har vi gjort själva, och sedan har vi låtit en reklamfirma skära ut det hela i folie - som var mycket lätt att motera
Vid intresse kan vi be firman göra fler
Antal intresserade påverkar säkert priset - fick själv ett 'kompispris' så jag vet inte vad det hamnar på - men blir knappast särskilt dyrt - hamnar nog någon stans mellan 100-400kr - vilt gissat
Hör av om det verkar intressant

Vår bil med nya BioGasDekaler! - Fler kan fixas...
Folien fanns i ett antal bas-färger - Helvita bakdörrsdekaler kan ordnas...
En fundering.
Är alla dekaler avsedda att fästa utvändigt, eller finns det även för att fästa på insidan av ex glasruta?
Mina 3 dekaler (redan beställda via pm) vill jag kunna klistra på utvändigt (har solskyddsfilm).
Mvh
Göran G
Är alla dekaler avsedda att fästa utvändigt, eller finns det även för att fästa på insidan av ex glasruta?
Mina 3 dekaler (redan beställda via pm) vill jag kunna klistra på utvändigt (har solskyddsfilm).
Mvh
Göran G
Volvo V70 Bi - Fuel 2007 Momentum Manuell
VW Passat Sedan TSI 150 ecofuel 2012
VW Passat Sedan TSI 150 ecofuel 2012