Nejmen så oartigt av mig!

Ny på forumet? Skriv gärna en liten presentation av dig själv här.
Post Reply
User avatar
Danni
Posts: 405
Joined: 2009-04-10, 17:41
Location: Göteborg

Nejmen så oartigt av mig!

Post by Danni »

Här har jag börjat skriva för fullt i Passat-tråden men har glömt introducera mig!

*lyfter på hatten*

Jag heter Danni, är 26 år gammal, och driver ett IT-bolag i Göteborg ihop med två vänner (om någon behöver kompetenta programmerare eller för den delen känner kompetenta programmerare som behöver jobb så får ni hojta till ;)).

I och med karriärsbytet till företagare blev jag av med min dåvarande tjänstebil (Volvo S40 T5), och nu när företaget efter ett år börjar kännas riktigt solitt så känns det som att jag kan unna mig en ersättare. Jag fick rätt tidigt upp ögonen för Passat EcoFuel, mycket tack vare att jag har bolag och att den som bekant får en extremt bra totalekonomi som tjänstebil. ForumGas var faktiskt en viktig källa till information för mig innan jag slog till, så det är väl inte mer än rätt att jag gick med och själv började bidra här :)

Nu går jag alltså i väntans tider, med ett leveransdatum på en Passat låååååångt i framtiden...
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Välkommen! Vad heter företaget som ni driver?
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
Danni
Posts: 405
Joined: 2009-04-10, 17:41
Location: Göteborg

Post by Danni »

Johan wrote:Välkommen! Vad heter företaget som ni driver?
Tack så mycket!

Bolaget heter Compiled AB :) Slå för högre makters skull inte upp vår hemsida, för där ligger bara en skitful mallsida just nu. Vi har just fått färdigt vår logotyp (ligger inte på sidan ännu) och har inte hunnit med att få fram en hemsida riktigt än.
Post Reply