tankställe i Sala
tankställe i Sala
Hej alla,
Tankstället i Sala ska vara öppnat fr.o.m. idag enligt vafab. Officiell invigning på fredag med gratis tankning mellan 12-14.
mvh
Pelle
Jag kommer att passera imorron och ska testa om det funkar.
Tankstället i Sala ska vara öppnat fr.o.m. idag enligt vafab. Officiell invigning på fredag med gratis tankning mellan 12-14.
mvh
Pelle
Jag kommer att passera imorron och ska testa om det funkar.
Re: tankställe i Sala
Lycka till! Hoppas den ligger bra till från vägen (fast det gör väl allt i Sala )
V70BiFuel2008
Perfekt, då kan man äntligen tanka på väg till Sälen i Vinter
Volvo V70 Bi-fuel -05 Automat
jahaja, nu har man tankat i sala för första gången. Vilket tryck! Har aldrig fått i så mkt i tanken, å fort gick det också. Däremot ligger den väl inte så bra till i Sala, men sånt är ju vi gasbilsägare vana vid.
Efter mycket letande hittade jag adressen: Skruvgatan 3, Sala.
I alla artiklar och på webbsidorna står det bara "Tankstället placeras vid VL:s bussterminal bortom Returen" och dit hittar ju alla...
I alla artiklar och på webbsidorna står det bara "Tankstället placeras vid VL:s bussterminal bortom Returen" och dit hittar ju alla...
Volvo V70 Bi-fuel -05 Automat
På min gps så fanns inte skruvgatan 3 men däremot skruvgatan 1 å då hittade jag fram. Det är ju inte typ Sveavägen i stockholm vi pratar om:)
Fantatiskt! Jag som tänkte köra över Gävle till svärföräldrarna i Leksand. Nu blir det istället den kortaste vägen, dvs via Enköping och Sala. Jag måste då lämna riksväg 70 några mil, men svängen via Sala förlänger knappast reslängden i km, men däremot tar det lite längre tid pga lägre hastighet.
Opel Zafira CNG -08
finns det nån biogasmack i Gävle?
Visst, Pelle. Läs mer här: http://www.forumgas.se/forum/viewtopic. ... vle#p14729
Opel Zafira CNG -08
Invigningen skedde den 22, http://www.sala.se/Information/Alla-nyh ... Sveriges+n
Visst är det lite bökigt när mackarna ligger lite "off" men och anda sidan får man se lite mer av landet när man är ute och reser .
Visst är det lite bökigt när mackarna ligger lite "off" men och anda sidan får man se lite mer av landet när man är ute och reser .
Lovvärt initiativ. Kul med lokalt engagemang.Mats wrote:Hemsida Biogas i Sala
Volkswagen Golf Sportscombi 1.4 TGI DSG 2016
Opel Zafira 1.6 CNG ecoflex turbo 2009 (såld)
Opel Astra 1.6 CNG 2004 (såld)
Opel Zafira 1.6 CNG ecoflex turbo 2009 (såld)
Opel Astra 1.6 CNG 2004 (såld)
Jättekul!
men när jag var där i förra veckan hade displayen fått fnatt och det var omöjligt att tanka
När man hoppat över Västerås och står där i regn och blåst är det inge kul att inse att man måste köra på bensin ända upp till Gävle helt i onödan.
Hoppas det löst sig
men när jag var där i förra veckan hade displayen fått fnatt och det var omöjligt att tanka
När man hoppat över Västerås och står där i regn och blåst är det inge kul att inse att man måste köra på bensin ända upp till Gävle helt i onödan.
Hoppas det löst sig
V70BiFuel2008