Biogas i Skellefteå

Speciellt för produktion och distribution av fordonsgas. Tankställen kan diskuteras/annonseras här.
Jimmy
Posts: 88
Joined: 2008-08-31, 09:12
Location: Skellefteå

Post by Jimmy »

Det är bara kommunkort som gäller än så länge. Det går dock bra att beställa kort även om man inte bor i kommunen.
Hur tidsplanen för att ta emot andra former av betalning ser ut vet jag inte. Det låter ju bra om det ska vara klart innan sommaren, men hoppas inte för mycket...
Biogas till Norrland!

Volvo V70 Bi Fuel -04
Volvo S60 Bi Fuel -07
Daddy
Posts: 38
Joined: 2008-05-08, 15:15
Location: Täby

Post by Daddy »

Jimmy wrote:Det är bara kommunkort som gäller än så länge. Det går dock bra att beställa kort även om man inte bor i kommunen.
Hur tidsplanen för att ta emot andra former av betalning ser ut vet jag inte. Det låter ju bra om det ska vara klart innan sommaren, men hoppas inte för mycket...
Senaste beskedet från den ansvarige:
Så när man kan tanka med andra kort än vårat kommer nog inte att ske före hösten och det kan nog ta ett tag till också.
Så jag vet inte säkert vad jag ska säga. Men inte före hösten.
User avatar
kjelle
Posts: 65
Joined: 2008-08-22, 09:12
Location: Skellefteå

Post by kjelle »

Nu har Norran börjat inrikta sig på biogasen nu när man varit så framgångsrik när det gäller Sekab. Det man vänder sig mot är att kommunen satsar pengar i ytterligare ett äventyr. Länk till ledaren.
V70 Bi-Fuel -04
User avatar
Stålis
Posts: 554
Joined: 2007-09-03, 12:47
Location: Östra Tollstad

Post by Stålis »

kjelle wrote:Nu har Norran börjat inrikta sig på biogasen nu när man varit så framgångsrik när det gäller Sekab. Det man vänder sig mot är att kommunen satsar pengar i ytterligare ett äventyr. Länk till ledaren.
Bra kommentar på norran.se Kjelle.
Volkswagen Golf Sportscombi 1.4 TGI DSG 2016
Opel Zafira 1.6 CNG ecoflex turbo 2009 (såld)
Opel Astra 1.6 CNG 2004 (såld)
User avatar
kjelle
Posts: 65
Joined: 2008-08-22, 09:12
Location: Skellefteå

Post by kjelle »

kjelle wrote:Nu har Norran börjat inrikta sig på biogasen nu när man varit så framgångsrik när det gäller Sekab. Det man vänder sig mot är att kommunen satsar pengar i ytterligare ett äventyr. Länk till ledaren.
http://norran.se/asikter/repliker/article308563.ece
V70 Bi-Fuel -04
Post Reply