Händelö

Speciellt för produktion och distribution av fordonsgas. Tankställen kan diskuteras/annonseras här.
Post Reply
Erik
Posts: 6
Joined: 2008-07-13, 11:49
Location: Stockholm

Händelö

Post by Erik »

På Händelö norr om norrköping har Svensk Biogas en pumpstation som jag tankade på idag. Den verkar inte finnas med varken på cngprices lista, gasbilen.se´s lista eller bland fordonsgas gps-koordinater men tittar man efter i Sv Biogas egen förteckning i pdf-format så finns den där. Ligger på Oceangatan 8. Och koordinater är enligt Sv Biogas tydligen
X;6491387 Y;1454504
User avatar
avozetta
Posts: 497
Joined: 2009-03-22, 20:49
Location: Solna

Re: Händelö

Post by avozetta »

Alltid trevligt med fler pumpar. Den kanske är alldeles ny? Skicka ett mail till Gasbilen och Fordonsgas så fixar dom till det på hemsidorna och i sina gpsfiler. Jag har påpekat andra felaktigheter som de svarat snabbt på. På CNG-prices kan du själv lägga till en station.
/Anders
Volvo V70 Bi-Fuel 07 Automat Momentum Image
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Re: Händelö

Post by anders »

Den ligger invid produktionsanläggningen för biogas. Tanken med macken är nog i först hand att förse sopbilarna me gas, sopbilarna aom kör till kreftvärmeverket.Prouktionsanläggning har som råvara bl.a. restprodukter från Agroetanol. Biogasen,kraftvärmeverket och Agroetanol ingår bioenergikombinat på Händelö.
Bioenergikombinatet
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Re: Händelö

Post by anders »

På Gasbilens hemida finns den nu men inte på fordonsgas hemsida, så jag skickade in notis om detta via deras kontakformulär
Vi har registrerat ditt ärende/beställning och återkommer till Dig vid behov.

Med vänlig hälsning,

FordonsGas Sverige AB
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Re: Händelö

Post by anders »

Nu finns den macken på bigasbilens hemsida
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
Post Reply