Enkät till förare av biogasbilar

Allt om som har med gas att göra.
Post Reply
User avatar
Mats
Posts: 357
Joined: 2005-10-03, 09:27
Location: Huddinge

Enkät till förare av biogasbilar

Post by Mats »

Ätr det någon mer som fått en enkät på posten ang ägandet av en biogasbil?

Det är Miljöbilar i Stochholm, AGA gas och Gasföreningen som står bakom, så jag antar att det är stockholmsbilister som fått enkäten.

Det känns kul att få ge lite feedback om biogasbilsägandet. Jag var lite negativ på ett par av frågorna bl a "Hur bra eller dåligt fungerar tankstationerna för närvarande?".

Men på frågan:
"Hur viktiga eller oviktiga är följande informationskällor rörande biogas och biogasfordon för dig" svarade jag naturligtvis "mycket viktig" på "Forum eller liknande på internet" :D
Mange
Posts: 200
Joined: 2007-10-22, 17:19
Location: Umeå, Gävle och sedermera UB!

Post by Mange »

Ej fått.
V70BiFuel2008
larfor
Posts: 184
Joined: 2006-06-01, 21:58
Location: Östersund

Post by larfor »

Jag fick också enkäten. Svarade också negativt om mackarnas funktion. Skrev också att jag saknade en mack öster om stan, i Nacka eller Värmdö där jag rör mig för det mesta.
larfor
Posts: 184
Joined: 2006-06-01, 21:58
Location: Östersund

Post by larfor »

År det någon som sett eller hört något resultat från enkätundersökningen?
User avatar
Mats
Posts: 357
Joined: 2005-10-03, 09:27
Location: Huddinge

Post by Mats »

Fick en ny enkät i går med posten.

Det måste vara en uppföljning av den förra, för det är samma frågor.
Men det skulle vara kul att se vad den förra gav för resultat (man får väl kontakta någon av beställarna och fråga).
Volvo V70 Bi-fuel -05 Automat
User avatar
Fred
Posts: 1062
Joined: 2008-01-21, 12:23
Location: Stockholm

Post by Fred »

Mats wrote:Fick en ny enkät i går med posten.

Det måste vara en uppföljning av den förra, för det är samma frågor.
Men det skulle vara kul att se vad den förra gav för resultat (man får väl kontakta någon av beställarna och fråga).
Jag fick också enkäten igår och blev glatt överraskad! :D Hoppas bara att resultatet kan leda någon vart...

Det är med största säkerhet en uppföljning av förra eftersom en av frågorna är just om man deltog i den... :wink:

Jag antar också att det "bara" är gasbilsförare i Stockholm som fått denna då AGA och Miljöbilar i Stockholm är initiativtagarna till den. AGA är väl bara aktiva i Stockholm när det gäller biogas?

Mvh
/Fred
Image
Volvo V70 Bi-Fuel Manuell -02
Post Reply