Problem att ladda upp avatar

Tyck till om ForumGas. Meddelanden från oss bakom webbplatsen.
Post Reply
User avatar
grelle
Posts: 18
Joined: 2008-03-11, 18:36

Problem att ladda upp avatar

Post by grelle »

Tjena

Jag kan då inte få till min avatar, har provat gif, jpg (självklart i max 80px och max 6kb storlek). Har dessutom testat att lägga den på annan server som man kan göra men icke. När jag försöker ladda upp en avatar får jag fina "headers already sent by..." felmeddelanden.
Volvo V70 Business Bi-Fuel -05
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Post by anders »

Samma problem har jag också, fast att jag vet att min avatar fungerar på andra forum.
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Post by anders »

Varför funkar inte avaterna för?
Är det någor fel jag gör eller?
Jag får detta felmeddelande

Warning: copy(./images/avatars/17180339654960f12c96e4f.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /var/www/phpbb2/site/includes/usercp_avatar.php on line 239

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpbb2/site/includes/usercp_avatar.php:239) in /var/www/phpbb2/site/includes/page_header.php on line 471

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpbb2/site/includes/usercp_avatar.php:239) in /var/www/phpbb2/site/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpbb2/site/includes/usercp_avatar.php:239) in /var/www/phpbb2/site/includes/page_header.php on line 478
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

hum... har det slutat fungera. Ser ut som rättighetsproblem bara, ska fixa...
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

prova igen nu
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
anders
Posts: 265
Joined: 2005-09-27, 16:37
Location: Norrköping
Contact:

Post by anders »

Nu funkar det. tack för hjäpen.
“What we need is a whole lot of people who are not experts in what can’t be done. .”
- Henry Ford
Post Reply