Sprida ordet

Tyck till om ForumGas. Meddelanden från oss bakom webbplatsen.
Sven
Posts: 1290
Joined: 2007-07-02, 11:37
Location: Stockholm

Fortfarande ingen länk hos Gröna Bilister!

Post by Sven »

Jag har surfat runt lite nu på sidor om fordonsgas. Gröna Bilister har ju en länksida och ni har skrivit om den tidigare under detta ämne. Fortfarande har de ingen länk till oss. :evil: De har en länk till etanolföreningen. Den är en förening med styrelse och stadgar, är det därför som Gröna Bilister länkar till den? Jag tycker de borde länka till oss också, Forumgas är ett mkt livaktigt diskussionsforum och enormt informativt och spännande för den som går i "gasbilstankar". Ska jag skicka en förfrågan? :?:
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Jag är ganska säker på att vi redan har kontaktat dem, men skicka gärna ett mail till dem om du känner dig på hugget.
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
Sven
Posts: 1290
Joined: 2007-07-02, 11:37
Location: Stockholm

Post by Sven »

Ok, jag har nu skickat en förfrågan.
Sven
Posts: 1290
Joined: 2007-07-02, 11:37
Location: Stockholm

Gröna Bilister har lagt till en länk till oss!

Post by Sven »

Nu har Gröna Bilister lagt till en länk till oss! Kul att de hörsammade vårt önskemål! :D
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Oj, det var ju toppen! Jag tror vi uppmärksammade dem när sidan var ny, men då nappade de inte.
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
joelk
Posts: 22
Joined: 2007-10-11, 22:13
Location: Upplands Väsby

Post by joelk »

En sak som man ju skulle kunna göra är att skramla lite till google-annonser, söker man på biogas där så kommer ju forumgas långt ner, med en liten annons vid just sökning på biogas på svenska så skulle man kunna locka hit lite fler.

Hittade för övrigt denna sida när jag googlade: http://sv.wikipedia.org/wiki/Biogas

En del intressant info, funderar på om man skulle lägga in en länk till forumgas under externa länkar?
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Såg att någon hade pillat dit sajten på Wikipedia, bra jobbat :-)

Jag har några annonser på sidan, ska kolla vad de har dragit in (tror det ligger runt $100 nu i alla fall) och kanske använda dessa till något, dekaler eller googleannonser.
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
Post Reply