Nu provar jag VW Passat TSI150 Ecofuel DSG som taxi

Ny på forumet? Skriv gärna en liten presentation av dig själv här.
Post Reply
lolof
Posts: 3
Joined: 2009-07-18, 10:49
Location: Malmö
Contact:

Nu provar jag VW Passat TSI150 Ecofuel DSG som taxi

Post by lolof »

Hej

Har nyligen bytt från Volvo V70 till Passat som taxi. Har kört gasbil sedan de första försöken med eftermonterad tank i 850 hos TS-Taxi i Malmö. Sedan jag själv blev åkare 2002, har jag fortsatt med gasbilar. Efter två Volvo blev det dags för Passat, var tvungen att byta nu i sommar. Lyckades få den s.k. 2010 års modell den 6 juli. Har kört in den i Tyskland och det är en pigg och trevlig bil. Har kör den som taxi i tre dagar nu, och den är större i baksätet än Volvo.

Känner inte till om det är tillåtet, men min förra bil är till salu. V70 aut, 17 000 mil är till salu, till rätt pris. Annars har jag köpare till min 02:a.

http://www.lolof.se/page2/page2.html
Passat TSI Ecofuel Variant DSG '10
Image
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Välkommen, att du inte hittat hit tidigare :-) Ska bli intressant att höra dina erfarenheter.

Inga problem att sälja sin bil på forumet. Vi hade en köp-/säljsektion en gång i tiden men eftersom inget skrev där försvann den. Nu när vi är lite fler kan det kanske vara dags att lägga till igen.
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Post by taz »

Välkommen!
Trodde först att det var dig jag åkte taxi med igår, men såg sen att du kom ifrån malmö.. Snackade med taxichafförn jag åkte med igår och han hade haft sin bil i 3 dagar han med :)
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
Post Reply