VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Diskutera fritt. Plats för Köp&Sälj.
Post Reply
torkel
Posts: 494
Joined: 2006-11-13, 06:59
Location: Västkusten

VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Post by torkel »

Nu är det dags att byta bil igen. Därför kommer vi att sälja vår gasdrivna Caddy Maxi i slutet av maj -- så snart den nya bilen levererats. Bilen har gått omkring 7500 mil och är utplockad oktober 2009. Färgen är mörkgrå metallic och eftersom jag har spräckt kofångare både bak och fram (småskador) så kommer den vara nylackad och fin i båda ändar när vi säljer den. Besiktigad är den tom januari 2015.

Mycket praktisk bil för den stora familjen. 7 platser där alla sitter högt och bekvämt och dessutom ett stort bagageutrymme. Tar man ut bakre sätesraden kan man frakta ett helt IKEA-kök inne i bilen. Dessutom kommer man nästan 70 mil på gas.

Typ all utrustning utom ECC. Ur huvudet plockar jag: ACC, automatiska torkare, automatiskt avbländad backspegel, GPS, läderratt och -växelspaksknopp, farthållare, färddator, antispinn, takräcke, sommar- och vinterhjul, tonade rutor, delad bakdörr.

Vi har inte bestämt pris än, men lämna ett bud nu eller chansa och vänta tills vi lägger ut den på Blocket.

Finns i Göteborg.
torkel
Posts: 494
Joined: 2006-11-13, 06:59
Location: Västkusten

Re: VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Post by torkel »

Nu blev det klart att vi får den nya bilen om fyra veckor. Det borde betyda att vår bil finns tillgänglig den 18 maj.
torkel
Posts: 494
Joined: 2006-11-13, 06:59
Location: Västkusten

Re: VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Post by torkel »

Här är annonsen. Bara att slå till!

http://www.blocket.se/goteborg/VW_Caddy ... 341743.htm
torkel
Posts: 494
Joined: 2006-11-13, 06:59
Location: Västkusten

Re: VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Post by torkel »

Nu prissänkt!
torkel
Posts: 494
Joined: 2006-11-13, 06:59
Location: Västkusten

Re: VW Caddy Maxi Life Ecofuel -10

Post by torkel »

Fick min Caddy såld på rimlig tid till ett rimligt pris. Skönt att se att eftermarknaden för gasbilar är god. Nu blir det gasbilsavbrott några år -- vi har köpt en dieselbil eftersom utbudet på gasbilar i rätt storlek var för litet. Vi hoppas att det ska finnas mer att välja på när den här leasingperioden tar slut.

Over and out från mig.
Post Reply