Testpersoner sökes för Biogas-applikation

Diskutera fritt. Plats för Köp&Sälj.
Post Reply
User avatar
batti
Posts: 81
Joined: 2006-03-22, 18:41

Testpersoner sökes för Biogas-applikation

Post by batti »

Hej!
Jag jobbar med utbildning av Sparsam Körning, och jag kan nu berätta att vi tagit fram ett nytt Svenskt verktyg för att notera dina tankningar på nätet, Eco2Journal.
Istället för tyska gas-enheten "kg", använder Eco2journal Nm3, så man behöver inte räkna om varje kvitto som man gör med Spritmonitor :-)
Syftet med Eco2Journal är att man skall kunna jämföra förbrukningen på bilmodeller, samt att man skall kunna se hur mycket man förbrukar - detta är ett av de bästa sätten att börja spara bränsle.
Verktyget kommer att användas i samband med utbildning i Sparsam Körning.

Vi söker biogas-förare och etanol-förare som redan idag har koll på sin förbrukning.
Eftersom verktyget klarar både Bensin, Diesel, Etanol och Gasbilar, behöver vi ha hjälp av folk som kör dessa bränsletyperna. Hör av dig till info@eco2trainer.se innan 20101231 om du är intresserad, så får du ett konto och inloggningsuppgifter skickat till dig!
Vi önskar få feedback på systemet, vårt fokus är att Eco2Journal skall vara enklaste verktyget att använda för bränslekoll!

/Andreas
S60: Image
Fiat Punto: Image
User avatar
batti
Posts: 81
Joined: 2006-03-22, 18:41

Re: Testpersoner sökes för Biogas-applikation

Post by batti »

Hej!
Jag vill tacka för intresset från de som anmält sig till testning av vårt nya bränslerapporteringapplikation Eco2journal.
Jag passar på att fråga om det finns någon här på forumet som har kontakter på Etanolforumen också?
Jag vet att det har funnits Etanolanhängare här, och jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med att hitta Etanolförare för att kontrollera våra Koldioxidberäkningar på dessa bilar också!

Varmt välkomna att kontakta mig för testning!

/Andreas Bengtsson
S60: Image
Fiat Punto: Image
Post Reply