Erik

Ny på forumet? Skriv gärna en liten presentation av dig själv här.
Post Reply
Erik
Posts: 6
Joined: 2008-07-13, 11:49
Location: Stockholm

Erik

Post by Erik »

Hej,

Har bläddrat fram och tillbaks i trådarna en längre tid i o m att jag haft planer på en ny tjänstebil. Bor i Stockholm. Jobbar som servicetekniker och åker mycket bil i tjänsten, fr a mellansverige och södra norrland. Men det blir även en del resor söderut.

Hämtade ut min sprillans Opel Zafira CNG i tisdags 2/9. Valde en med fönster i taket. Det var det häftigaste man kunde få om man valde CNG. Den känns fortfarande som en chansning. (Jag har förmodligen en resa till Örebro och Arvika och tillbaks på måndag) men jag har i alla fall lyckats tanka min första gång vid Statoil, kungens kurva.

Jag vill passa på att tacka för ett intressant forum. Det är svåröverblickbart emellanåt med alla trådar men jag har lärt mig mycket. Hoppas kunna hjälpa till att hålla gasprisuppgifter aktuella på de olika kartorna på nätet och kanske bidra med andra synpunkter.
Sven
Posts: 1290
Joined: 2007-07-02, 11:37
Location: Stockholm

Post by Sven »

Grattis, Erik!

Jag kör själv en Zafira sedan ett år, är helnöjd. Har dock inget tjusigt panoramatak. :cry:

Jag hoppas du ska bli nöjd med bilen. Jag bor också i Sthlm, i Bagis, och situationen vid gastankstationerna har blivit bättre i år, åtminstone södra delen av Sthlm. Där har alltid funnits gas. Jag tankar oftast i Sköndal.
Opel Zafira CNG -08
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Post by Johan »

Välkommen!
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
Post Reply