tingeling.nu

Diskutera fritt. Plats för Köp&Sälj.
Post Reply
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

tingeling.nu

Post by taz »

Tjo! Jag vet inte om det är tillåtet i forumet eller inte.. Men jag gör ett försök.. ;)

Har ni möjligtvis nån sambo/fru/flickvän som sysslar med broderi (korsstygn?

Min flickvän/sambo har startat ett företag som säljer broderier via en webshop, som jag har satt upp ;)

Så om ni vill får ni gärna ta er en titt på sidan och komma med synpunkter om vad som kan förbättras, läggas till osv... Eller gärna göra en beställning ;)

Butiken startades September 2007 så hon har varit igång ett tag nu.. Men det är först nu vi börjar göra lite reklam för sidan och se till att den dyker upp på google osv.. :)

Lager av varor är påväg att byggas upp och vi har några kvm här hemma som är fulla med varor :)

Adressen är http://tingeling.nu
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Re: tingeling.nu

Post by Johan »

taz wrote:Tjo! Jag vet inte om det är tillåtet i forumet eller inte.. Men jag gör ett försök.. ;)
Caféet är stället man får skriva om (nästan) vad som helst.
Lycka till med sajten!
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Re: tingeling.nu

Post by taz »

Johan wrote:
taz wrote:Tjo! Jag vet inte om det är tillåtet i forumet eller inte.. Men jag gör ett försök.. ;)
Caféet är stället man får skriva om (nästan) vad som helst.
Lycka till med sajten!
Tackar! :) Ja vi får se hur det kommer gå.. Hon får ju lite beställningar lite då o då.. Det är ju bara marknadsföring som saknas...

Asså du sitter o kör på en Mac? Om det nu var du som klickade på länken från forumgas vill säga ;)
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
User avatar
Johan
Posts: 880
Joined: 2005-09-22, 16:09
Location: Göteborg

Re: tingeling.nu

Post by Johan »

taz wrote: Asså du sitter o kör på en Mac? Om det nu var du som klickade på länken från forumgas vill säga ;)
Nix, sitter på min jobb-PC. Jag är inte så intresserat av broderi själv,
men någon på forumgas verkar vara det :D
?- Did the Labion Terror Beast ever solve the Rubic puzzle
Opel Zafira 04
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Re: tingeling.nu

Post by taz »

Johan wrote:
taz wrote: Asså du sitter o kör på en Mac? Om det nu var du som klickade på länken från forumgas vill säga ;)
Nix, sitter på min jobb-PC. Jag är inte så intresserat av broderi själv,
men någon på forumgas verkar vara det :D
ja.. 7st hittils ;) ..
:)
Kan ju ordna lite forumgas rabatt om de skulle va så ;)
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
Mange
Posts: 200
Joined: 2007-10-22, 17:19
Location: Umeå, Gävle och sedermera UB!

Post by Mange »

Nu rasslar väl det ordentligt i orderingången från det stora landet i öster efter den "ryska reklamvideon" på melodifestivalfinalen?
:lol:
V70BiFuel2008
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Post by taz »

Mange wrote:Nu rasslar väl det ordentligt i orderingången från det stora landet i öster efter den "ryska reklamvideon" på melodifestivalfinalen?
:lol:
Jag såg aldrig melodifestivalen faktiskt.. Så jag missade det hela.. Men såg lite rubriker i tidningen..

Hehe.. nu var jag tvungen att gå o kolla statestiken för tingeling.nu när du sa så.. Har inte kollat på länge.. Det ser rätt normalt ut.. hehe.. 640 besökare denna månaden hittils.. 16st av dem kommer från detta forumet (denna månaden bara) ... Vet dock ingen som har beställt som har kommit från denna sidan... :)

Börja brodera nu med er! .. hehehe
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
Göran
Posts: 565
Joined: 2007-10-13, 13:50
Location: Älmhult

Post by Göran »

taz wrote: Börja brodera nu med er! .. hehehe
Har aldrig varit intresserad av broderi, föredrar att gasa på :lol:
Volvo V70 Bi - Fuel 2007 Momentum Manuell
VW Passat Sedan TSI 150 ecofuel 2012
Göran
Posts: 565
Joined: 2007-10-13, 13:50
Location: Älmhult

Post by Göran »

taz wrote: Börja brodera nu med er! .. hehehe
Har aldrig varit intresserad av broderi, föredrar att gasa på :lol:
Volvo V70 Bi - Fuel 2007 Momentum Manuell
VW Passat Sedan TSI 150 ecofuel 2012
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Post by taz »

Samma här faktiskt.. ush.. :) Men men.. jag kan förstå folk som gillar det.. för det blir väldigt fint när det blir klart..

Sambon broderade en bild på mig och henne som hon hade gjort med ett program på datorn.. det blev en riktigt fräck bild faktiskt! Imponerad e jag.. :)
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
User avatar
Mats
Posts: 357
Joined: 2005-10-03, 09:27
Location: Huddinge

Post by Mats »

taz wrote:Jag såg aldrig melodifestivalen faktiskt.. Så jag missade det hela..
Här har du klippet Tingeling Goes Russia
Volvo V70 Bi-fuel -05 Automat
User avatar
taz
Posts: 706
Joined: 2005-10-24, 15:41
Location: Göteborg

Post by taz »

Mats wrote:
taz wrote:Jag såg aldrig melodifestivalen faktiskt.. Så jag missade det hela..
Här har du klippet Tingeling Goes Russia
ahh.. då e jag med.. hehe.. rätt grym show! fattar inte hur ryssland kan bli sura på det där...

Jag kollade även mest sedda klipp på youtube.. Sverige ligger rätt bra till där.. första klippet från sverige ligger rankad 2:a med runt 17 miljoner visningar (Basshunter - boten anna) .. Han finns med på lite fler rankingar och sen även björn gustafsson ligger med på toplistan med 3,6miljoner... rätt coolt tycker jag att ett så litet land som sverige profilerar sig så bra...
Image Passat Variant TSI Ecofuel DSG -10 | Image Volvo S60 Bi-Fuel Aut.-06 (Såld)
Post Reply